Met deze slogan start het Toeristisch Platform Vlieland de derde marketing actie van dit jaar. Na de actie “Schrijf je Vlielandverhaal”, die nog steeds loopt en waarvoor al diverse prijswinnaars zijn beloond is deze zomer de actie “QR Code puzzeltocht” van start gegaan. Ook deze actie loopt nog steeds door en kent ruim 150 inzendingen. Onze gasten zijn erg enthousiast over de actie. Binnenkort start de actie “Proef de herfst op Vlieland” met filmpjes op diverse sociale media, gericht op onze gekozen doelgroepen. Ook zal de nieuwsbrief aandacht schenken aan deze actie. Ook deze actie is weer bedoeld om gasten te motiveren om in een rustige periode naar Vlieland te komen en te laten ontdekken dat er ook dan veel te genieten valt van de natuur en de voorzieningen op Vlie, zoals de musea of het sportcentrum. |
Op de herfstpagina van de site (https://www.vlieland.site/nl/seizoenen/herfst) is ruimte voor ondernemers die ook iets te “proeven hebben van de herfst op Vlieland”. Er zijn inmiddels al drie voorbeelden opgenomen.
Wil je ook op de pagina (gratis) vermeld worden dan kun je mailen naar info@vlieland.site . |